I’m not sure anymore, It’s just so hard.

Godkväll!
det köptes lite smått och gott där i stan.
efteråt när vi hade kommit hem ringde jag linus, prata lite med han
och somnade efter det och vaknade halv 7, kunde it ha blivit så mkt argare!
sen gick jag och duschade, och det tar ju sin tid nuförtiden eftersom jag måste
fixa luggen direkt efter duschen..
men nu är jag iaf klar och sitter här och gör tamefan ingenting.

funderar på att vandra till statoil och köpa pengar till mobilen, samtidigt som jag
hälsar på mor min som jobbar själv där tills 12..
fast.. egentligen äre bara en undanflykt från att plugga engelska eftersom det
är prov som gäller på fredag.. fuuuck!

vi får väl se..
känner mig inte på nå vidare bra humör.
vi hörs.
hejs.


en höna hon ska få lägga tänderna i :)

chockrosa halsband och koppel :D hon kommer bli tööt.

en egen rosa/brun matskål fick hon också!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0