It's like catching lightning the chances of finding, someone like you

Godnatt!
då säger jag väl godnatt, jag tror jag satsar på att "missa" inspelningen
imorgon bitti, och tar ist 12,56 bussen in till skolan (a)
erkänn, hur skönt låter inte det egentligen?
får väl se hur trött jag känner mig imorgon bitti åså, kommer ju ändå vakna
där kring 7.

har iaf pratat med linus sen typ 10, även fast han mobbar mig, retar mig
och är nästan elak, så är han ändå så jävla söt ;)
och även fast det tar emot att säga det lite, så kan han vara förbannat rolig!
haha!
han skulle iaf sova nu, skulle upp klockan 7.. lagomt nöjd jag var eftersom
jag får sova rätt så länge !
hihi..

nae, nu ska jag gå upp och plocka undan lite i rummet innan jag lägger mig!
godnatt och sovgott!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0