just want touch you for a minute, maybe three seconds is enough for my heart to quit i

Godkväll i stugan!
jag tog mig en liten tupplur, har ingen aning om hur länge..
men det blev väl iaf 1-2 timmar sku jag tro!

har just ätit middag, jessica och tobbe kom också, eftersom mamma och glenn
har varit hundvakt åt roffe hela dagen.
och nu hade jag tänkt gå och göra ett försök till att duscha..
ni anar inte hur jävla jobbigt det känns alltså!
först fixa ngt som täcker halva huvudet, sen duscha.. sen gå upp och tvätta
ansiktet, ta bort sminket osv.. sen be om hjälp av mamma som får tvätta håret..
en hel jävla historia innan jag är klar alltså.
tur att det bara är nån dag kvar nu!

så ska börja bråka med allt sånt.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0