Lev idag, för imorgon kan det vara försent.

Hej!
ja, förlåt för dålig uppdatering, men jag har ju förklarat att det lätt blir så!
så nu varnar jag för långt inlägg.

det blev iaf lule igår efter otrooligt många svängar hit och dit..
som det brukar vara ;) haha.
kvällen spenderades iaf hos olle i gäddvik, dom bastade och hade sig
med ett x-antal öl burkar!
kvällen var super roligt till en början, senare kom det ungefär 10 till..
och då spårade det ut totalt och blev inte alls lika roligt längre..
så jag och linus tog grunks moppe hem till varvet, han körde rätt bra i fyllan!
hahaha.
och just när vi hade kommit hit så ringde grunk och behövde moppen igen,
stackars linus var tvungen fara till gäddvik..
så jag låg i sängen när han kom hem.

sen somnade vi runt 4, och vaknade kring 11 idag.
brottades i sängen, och jag skulle kittla honom och putta ner honom från sängen,
skallar vi varandra och det blir då rätt på mitt sår... fyfan va ont det gjorde!
smärta säger jag bara.
och naturligtvis började det blöda, kan ju säga att jag fick panik..
ringde runt til mamma och visste inte vad jag skulle göra. men som tur var så
kunde linus mamma såntdära så hon kollade lite på de och sa att det inte var
någon större fara :) så då blev jag som lugn igen..

dagen idag har bara varit lugnt, vi har bara lega inne och gjort absolut ingenting.
var fram och tillbaka till statoil och köpte chips åså, sen slog vi på en film som
var totalt värdelös, så linus somnade!
så då gick vi till sängen, men jag visst direkt att jag inte skulle kunna somna
med tanke på att klockan bara är halv 12, så då bestämmde jag mig för att
hit.. fast jag fick jätte dåligt samvete, så jag ska nog göra honom sällskap
snart, även fast han förmodligen inte kommer märka det ändå ;)
haha.

vi hörs imorgon.


bastuuu

rantapää och linus softar gärnet ;)

olle efter han hade bastat klart! klapp kanon! :D

olles gigantiska schäfer Nisse :)

rantapää och olle myste på golvet..typ

tobbe i farten! :)


rantapää, kim, emil och linus körde nå spel där dom
fick stötar.. skitkul tyckte dom, skitont tyckte jag!

sovgott.
/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0