Mr. Perfect don't exist my little friend

hejhallå!
då var jag hemkommen från lule..
gårkvällen slutade riktigt bra, vi börja se dansar med vargar eller nå sånt!
den var typ bra, dock blev det inte att se klart hela.
grunk for och sen låg jag och titta när linus spela, roande somfan!
sen gick vi och la oss, och sov som en liten stock!
sen steg linus upp efter 7 någongång, skadeglad jag var när jag vände mig om
och kurrade ihop mig i täcket igen ;) haha!

han for iväg och jag somnade om och sov till nästan halv 12, då jag steg upp
gjorde mig klar och städa lite i hans rum, sen just när jag skulle gå ut från
dörren så kom han in, då hade han lunch! :)
så jag stanna kvar ett tag sen vandrade jag med han till hans skola,
sen for jag vidare in till stan och bara gick där, tills min buss hem gick 13,45!

så nu sitter jag här och har just käkat lite mat!
är fortfarande trött som ett djur, så ett tag hade jag tänkt att gå upp och
lägga mig.. men jag får se.
vore inte så bra egentligen..
men jag vill!
puss.


i lördags innan stan..

i väntan på bussen.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0