People will be people always, But I'm as happy as I can be

Godnatt!
har nyss pratat klart med linus, stackarn sa att han ville sova..
men elak som jag är så höll jag honom vaken i 40 minuter till (a)
känner mig fan taskig nu i efterhand..
men det löser sig!

vet inte riktigt vad jag ska göra nu..
är typ it trött, så om jag går och lägger mig kommer jag väl ändå bara ligga
vaken..
dessutom så måste jag typ upp tidigt imorgon ändå, även fast jag it ska på
skolan.. egentligen skulle jag ju ta stygnen imorgon, men de fanns ingen tid
för mig, så det blir på torsdag morgon, men imorgon så ska mamma åalla till
ikea så jag åker på att vara djurvakt till;
4 hundar (varav två valpar) och två katter...
tror jag kommer vara lika död som att vara på skolan!
haha.

så det kanske är bäst att jag gör ett försök med att sova ändå?
tror nästan de..
vi hörs imorgon nån gång!
puss. 

Äre bara för mig det inte funkar att ladda upp bilder?:S

Kommentarer
Postat av: frida

tack älskling<3

2009-10-21 @ 12:00:31

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0