strike a pose, and smile like you meen it.

Hellå! :)
hemma från tandläkaren m. en jävla tandvärk!
dock är tänderna fixade, ser ut som vanligt just nu (y)
dock visade det sig att tänderna brevid den som gick av har fått sprickor..
så jag måste hålla koll på dom, för det kan ge skador på rötterna och tänderna
kan , och ja allt vad hon pratade om.
smärta var det då iaf där inne, helt sjukt vilka apparater dom använder!
blir rädd bara av att titta på dom..

nåja, nu har mamma ringt runt på alla försäkringsbolag åallt, och jag kommer
inte få ut ett enda öre från de hära, det låter alltid så jävla bra från alla
olyckfallsförsäkringar, men nejnej, inte fan får man ut nå!
kanske efter 2 år om ärret fortfarande syns, jävla äckelfittor!
ska fan säga upp alla jävla försäkringar, ger ju ändå it nå.

humöret är långt nere!
snart bäre iaf av till luleå, ska fixa snabbt, sen höra vad linus pysslar med
så kanske jag far dit en sväng, det återstår att se :)
nu ska jag hitta nå kläder, sen fara.
vi hörs!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0