The colors of the rainbow so pretty in the sky, Are also on the faces of people passing by

Godmorgon!
fick mig en liten sovmorgon till 10 idag, bättre än att stiga upp 7 iaf..
ska snart fixa lite frukost åt magen, sen bara göra ingenting hela dagen.
förutom att kolla dom två svarta tussarna som är överallt på sammagång!
om 4 andra djuren sköter sig som själv.. men dessa två, ojojoj!!
nae, nu ska vi inte vara sånna, dom är så söta! :)

GRATTIS TILL JULIA ÖHLUND SOM FYLLER 16 ÅR IDAG ! :)

hade också tänkt städa mitt rum idag, damsuga åja ni vet allt dedära!
åsså ska jag hinna med att plugga till mitt småföretagande prov som är på
fredag, inte så svårt, men kan ju plugga ändå (y)
så de är min dag,
lär nog återkomma flera gånger!
puss.

nu funkare!!

jossans hand var lite större än min! ;)

gulleälg! :D ♥

pluttenuttesött från jossan!

dom två svarta tussarna! :) sova sig lite på varandra.

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0