Then you came in and knocked me on my face, Feels like I'm in a race but I already won first place

Godkväll!
ja, då är jag hemma efter ännu en lång dag, och jag har ont i fötterna.
efter skolan så klippte jossan sig somsagt, vart sjukt jävla fint,
hon passade så jävla bra i de!! :o
efter hon hade gjorde det så vandrade vi hem till henne och satt där och
pratade med hennes mamma lite innan frans kom och hämtade oss!
så då bare in till stan, första stopet var på anna klippare, där sara skulle göra
hål i naveln, det verkade då ha gott bra så!
sen har vi bara gott runt på stan hela kvällen, och mycket av mitt studiebidrag
har försvunnit tror att 700:- är borta nu.. illa!
men jag fick mig då lite saker hem, + ett hål i örat, där uppe!
ja ni fattar, jag orkar helt enkelt inte ta kort ;)

min röst äre däremot inte så mycket kvar av, så jag tror nästan att jag ska
ta mig en kopp varm choklad, och sen bara ta de lugnt resten av kvällen,
försöka göra en tidig kväll, blir en lååång dag imorgon också.

vi hörs senare kankse.
puss!


jag och sara <3

jossan klipper sig!

resultatet, så jävla snygg! :)<3

örhängen

necesär

Miniplatt-tång

syns typ it, men sånna hära mysiga skor!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0