this sucks.

tjaah!
har just haft info och layout, och nu äre bara två lektioner kvar tills vi får sluta!
äntligen säger då bara jag.
är hur trött som helst, och jag skojar verkligen inte.
fyfan, riktigt jävla kämpigt att hålla sig vaken.
kommer garanterat somna när jossan klipper sig ;D höhö!

nåja, somsagt efter skolan så går vi till dit jossan ska klippa sig,
sen går vi nog hem till jossan och äter ngt, sen in till stan igen åsså ska sara
göra hål i naveln klockan 6 typ :)
sen vandrar vi nog lite i stan, jag ska göra hål i örat tror jag.. men vet inte vars
ännu.. det återstår att se, har stora beslutsångest! haha.
sen ska jag nog inte köpa nå, tänke spara pengar!
ska bara kolla på ett par skor tror jag, och en mini platt-tång..haha!
ja, sen ska jag spara

snart har vi projekt och företagande x2!
tjing! 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0