This was how my life was meant to turn out

Tjoho!
känns som att jag är ungefär den enda människan i hela sverige som inte ska
göra nå ikväll, alla ska fara hit och dit!

jag har just käkat middag, våfflor - hur gott var inte det?
och nu ska jag se the proposal.
kvällen kommer ja.. somsagt bli lung!
känner inte alls för att göra så mkt, eller ja, de kanske jag hade gjort!
men nae, inte nu längre.
så ska se filmen sen ta mig en dusch.. borda kanske gå och sola lite!
ja, iaf duscha och säkert se nå mer filmer, sen ringa och höra vad min sötnos
håller på med!

vi får se hure slutar!
hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag saknar dig & jag älskar dig gumsi :)

2009-11-01 @ 01:56:43

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0