tillsammans är man mindre ensam

Hej!
då kan jag uppdatera efter en dag i lulestad!
jag och mamma kom oss iväg efter många om och men!
vi gick omkring och svammlade, tog en fika, och svammlade på ännu mer!
det är så kul att bara vara jag och mamma ibland!
träffade även jossan och hennes mamma, kändes som en evighet sen sist:)
jag fick även min eeeefterlängtade norrbottensring av mamma, thaanks

efter att stan hade stängt så for vidare till storheden, gick runt lite där,
sen avslutades det med en middag på max! (a)
illa illa från min sida, men ibland måste man.

sen skjutsade hon mig vidare till varvet, där linus var!
och har bara varit här sen dess, hållt på lite med hans fiddy och sådär!
han for för ett tag sen till gården, men eftersom att inte jag får åka moppe
åsådära så for han dit själv, ville inte att han skulle behöva känna att han var
tvungen stanna här för de, utan att han kan vara med sina kompisar ändå!
jag har ju en dator?;) haha!
nae, men han kommer ju senare så.

så hade tänkt sitta här nu och se lite tv medans och bara mysa på.
men först ska jag hämta mig ett glas vatten.
puss!



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0