Well maybe you think your lie is safe, but I read you like a letter

tjoho!
har nyss vaknat upp från en powernap på soffan, finns inge skönare att sova
efter skolan!
när jag kom hem iaf så tog jag ut meya på gården och görde ett försök att
fota henne, gick inge vidare! hon sprang mest omkring, ville inte alls vara stilla..
haha!
så jag sprang och busade lite med henne istället, och sen gick jag somsagt
upp och la mig, och väntar bara på att få äta nå middag nu, min mage kurrar!

sen ska jag absolut inte göra någonting, ta mig en lång varm dusch eftersom
vi har nå så jävulskt kallt inne i huset..
sen bara sitta och mysa hade jag tänkt.

återseende.
puss!



det var somsagt roligare att leka i lövhögen :>



/j.

Kommentarer
Postat av: alice

Hihi, vilken söt hund! :) Allt bra med dig?

2009-10-08 @ 19:02:11
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/
Postat av: alice

jodå, helt okej faktiskt :)

2009-10-08 @ 20:15:52
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0