When I look at you my mind goes on a trip

Godkväll!
jag åkte på att vara valpvakt idag också, men innan de hade jag ju min
otroligt sköna powernap, behöver jag säga en gång till att det var skönt?
galet!
dock sover meya mest, så jag behöver inte vakta så mkt ;P
tog mig iaf en varm dusch eftersom jag var rätt frusen efter jag hade vaknat!
sen har jag bråkat och plattat mitt hår :) var länge sen jag hade plattat,
så var sugen på att ha det!
dessutom har vi sovmorgon imorgon, det är egentligen meningen att jag ska
vara där 10 över 11, åsså vare med i filminspelningen..
men då alla andra i klassen som inte ska vara med där, får börja halv 2...
så jag är typ sugen på att stanna hemma och börja då ist.
kan hända att mamma och dom måst in med moa till veterinären igen..
och då måst jag ändå vara med meya, så då göre ju it nå ;D
haha!

vi får se, ska ta mig en funderare på dedära senare.
puss!


hihohiho!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag ser ju jätte rädd ut :/ hih

2009-10-14 @ 08:14:12

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0