when you try your best.

hallå!
jag försov mig imorse, vaknade typ 10 minuter innan bussen gick, så därför
blev det ingen uppdatering. tog det iaf riktigt lugnt, och fick sen skjuts till
skolan!     

meya var då pigg och glad imorse, tog ut henne när jag kom ner,
och hon sprang och busade efter löven! så tänkte att jag ska ta ut henne
sen när jag kommer hem och försöka få lite fina bilder på henen! :)

mördartorsdag äre ju också idag, men den har ändå gått rätt snabbt hittils,
dock är det två lektioner kvar.. men de ska nog gå bra, sen ska jag ta 15
bussen hem!

13 dar kvar tills frida fyller år! ;)

nae, om jag ska kolla vidare. och vänta tills våran lärare kommer.
puss!


Kommentarer
Postat av: marre

riktigt snygg header/design du hade, härlig blogg! :)

2009-10-08 @ 15:17:52
URL: http://marrema.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0