Why can't it be the way it was

Godnatt!
går inte att beskriva hur trött jag är !
kvällen har varit lugn, bara jag och meya hemma.
vi fick besök utav sofiaw och fredde en sväng, fia ville kolla lite på mya
sen skulle hon även låna nä kläder utav mig.

annars har jag mest legat i soffan och sett på tv, medans meya har legat i
sin korg och sovit!
och nu tänkte jag gå och ta bort sminket, och hoppas på att mamma inte blir
borta så länge till, för jag vill verkligen sova!
vilket jag inte kan göra om meya är själv.. då tjuter hon som en brandvarnare.

så de är vad jag ska göra, ska väl testa ringa linus en gång också
och kolla vad han pysslar med!
sen blire fan att sova.
puss.


bita hönan!

Kommentarer
Postat av: ronja

lika vild som sin matte ;-)

2009-10-11 @ 14:12:47
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0