will you bring the better future then i had in the past

godkväll skönheter!
ja, var typ död efter jag kommit hem, så efter jag hade skrivit klart här,
så gick jag upp till sängen, la mig med linus tröja och somnade naturligtvis där
i ungefär en timma! men ack så skönt jag sov.
fick dock lite ångest när jag vaknade senare.. haha!
sen gick jag iaf ner hit, och somnade nästan i datastolen igen..
helt galet hur trött jag är hela tiden!

nu sitter jag iaf och väntar på att linus ska duscha klart, sen ska vi lira lite
poker på msn, ska fan försöka vinna nu några ggr! ;)
wish me good luck!

sen ska jag hoppa in i duschen, och laga linus tröja om jag hinner,
vi får väl se!

nu kom linus,
vi hörs
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0