You know how life can be, It changes overnight.

Godkväll!
jag fick mig en liten liten powernap i soffan, innan mamma ropa och det var
mat. sen följde jag iaf med henne till föräldramötet, annars hade hon ju
virra bort sig totalt!

det var iaf det mest drygaste jag har varit på på länge! jag satt mest och
pratade med mamma om jag ska vara ärlig, hon fattade för det andra ingenting
heller! haha.
fick ju träffa min pappa också, alltid lika kul!

sen körde vi iaf hemmåt, och har nyss ätit tårta (a)
ska väl ringa linus såsmåningom, så prata med honoms tills jag säger godnatt
skulle jag tro!
ingen sovmorgon imorgon inte, utan klockan ställs på 05,40!
illa.

vi hörs,
puss och sovgott.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0