You know I believe, that we were meant to be

hejhallå!
det blev inge tårtbakning när jag sa de, haha!
istället satte jag mig och såg lite film, och efter de gick jag upp och sov
en timma eller så, otroligt jävla skönt! :)

nu har jag nyss ätit middag, pizza från kiosken! gott as hell.
kvällen blir nog lung, tror it de blir att fara till lule idag, hörde en fågel
som viska att det var ett x antal fester i lule.. haha! :)
men imorgon eller en annan dag pallrar jag mig nog till honom

systrarna och deras pojkvänner tror jag kommer hem ikväll, vi ska fira
glenn åså, bättre sent än aldrig?;)
haha.
så ska gå och fixa till mig lite, ser ungefär ut som ett lik, med ett blåöga!

vi hörs senare.
puss!


Kommentarer
Postat av: sofia

JAG SAKNAR DIG BRUDEN!!!!!!!

2009-10-16 @ 22:18:50
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0