You opened my eyes and you made me believe

Godmorgon!
kom nyss hem från vårdcentralen, gick bättre än förväntat.
gjorde typ inte det minsta ont, bara ibland (y)
så det var ju typ rätt lysande.
dock har jag ett annat plåster som jag måste ha på nu..
less jag börjar bli på att ha en massa grejjer i ansiktet!
får väl se hur länge jag måste ha de hära..
hoppas det läker ihop snabbt, annars måste jag ju ha de hur länge som helst!

vi får se, nu snart ska mammsen duscha mitt hår,
sen ska jag göra mig klar för skolan.
skönt att slippa halva mördartorsdagen ;) hihi.
ska skynda mig nu.
vi hörs senare någon gång på skolan.
puss!


framöver ser jag väl ut så..

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh älskling! Saknar dig..

2009-10-22 @ 14:15:53
URL: http://sarafr.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0