You're everything I need and more

godnatt!
först vill jag bara säga tack till alla kommentarer här, facebook, bdb och alla
sms, värmer i hjärtat av alla fina ord!

har nyss suttit och pratat med världens finaste människa i typ timma! :)
blir bara glad av att höra hans röst.
har fått mig ett nutt smeknamn av han också, faceplantarn eller något sådant
vare iaf.. inte riktigt lika bra! haha.

ska alldeles strax ta mig två alvedon sen gå upp och lägga mig, känner att
bedövningen i ansiktet håller på att släppa..
så det gör småont..
hoppas på att få kunna sova riktigt ordentligt inatt.

nåja, imorgon äre iaf torsdag.
jag ska it på skolan, mamma sa att jag skulle iaf vara hemma tordag, fredag!
men om jag ville så fick jag vara hemma tills på onsdag då stygnen ska tas..
vi får se helt enkelt hur jag känner mig åså :)

förhoppningsvis blire tandläkaren imorgon, så dom ska få fixa min tand..
annars blire lule och ska fixa med lite piller där..
får se om jag kanske träffar linus en sväng också, vill egentligen it träffa han
när jag ser ut såhär, men längtan är stor.
vi får se.

sova nu!
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0