You're the light that makes my darkness disappear

Godkväll!
kom nyss ut från duschen, otroligt skönt!
bråkade även med min lugg, hade tänkt börja he den som snedlugg igen,
men jag kan typ it platta den så längre, kan glömma bort hur man gör?
iaf, så ändrade jag mig sen när jag kom på att när man har mössa på vintern
tkr jag det är ganska fint med lugg.. om ni förstår hur jag menar?
så, luggen får nog vara kvar ett tag till iaf..
dock ska jag boka tid så ska den klippas, för nu är den längre än längst!

nog om de.
har även pratat med linus lite, han hade rätt tråkigt där borta.
men så farligt tror jag ändå inte det var! :)
nu ska jag slå på tre systrar och en mamma, because I said so!
hoppas på att den är bra.
men först ska jag hämta mig en loka och två mandariner!
smaskens.

puss!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Snyggo! :)

2009-11-01 @ 11:48:31
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0