You're the light that makes my darkness disappear

hejhallå!
ja, skolan idag gick nog ändå rätt hyffsat bra.
hoppas dock på att engelska provet gick ännu bättre!
vi får väl se..
sen så sprang jag på stan ett tag, pratade med linus åså!
blir iaf inge lule idag, kanske en annan dag eller nå :)
skulle kunna tänka mig att han vill vara med sina kompisar lite,
tur att det finns telefon osv iaf :) ♥

istället så åkte jag på att vara valpvakt, iförsig ingenting jag klagar på.
så ska busa lite med henne nu hade jag tänkt, hon springer nämligen omkring
här i huset nu fram och tillbaka, fram och tillbaka ;) haha!
så ska gå och sysselsätta henne.

annars blire nog bara att ta de lugnt, hör av er !
puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tappa inte bort valpen nu när det blir mörkt;)

2009-10-09 @ 17:53:58

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0