All day long I can hear people talking out loud, but when you hold me near, you drown out the crowd

Godkväll!
mja, somsagt så blev resten av dagen lugn.
har plockat undan lite i rummet mitt som såg förjävligt ut,
åsså har jag mest suttit här och kollat på kläder åså.

fryser gör jag också :s
hoppas att jag inte håller på att bli sjuk..
kände av huvudvärken lite när jag var påväg hem från skolan också!
inte bra, iiinte bra.

nåja, förmodligen kommer de inte hända så mkt mer ikväll,
ska ringa linus på ett tag eller nå hade jag tänkt! :)
sen lägga mig i sängen, och försöka få lika mkt sömn inatt som dom två
andra nätterna.

vi hörs imorgon bitti eller nångång!
puss.



/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0