As life goes on, I’m starting to learn more and more about responsibility

Godkväll!
resten av dagen har varit lugn och skön!
jag blev less på att it min dator funkade, så jag gick ner från min säng,
och började härja med varenda sladd och trycka på varenda knapp och
svara ja på varje fråga!
meeen.. tyvärr gav ingenting resultat!
så då ringde jag till Grekland, Kreta för att prata med Glenn,
så via telefonen fixade vi ihop allting, och nu sitter jag äntligen på min dator
igen!
skönt as hell.
så eftersom jag inte låg kvar i sängen somna jag inget heller, helt lysande!
linus ringde så jag låg och prata med honom ett tag, han spela poker med
tobbe på msn, så jag hjälpte faktiskt lite (a) vet it om de gav nå däremot.

sen gjorde jag lite snabbmiddag - pizza!
och började sen vandra mot solariumet, otroligt skönt de var att sola!
fast skillnaden blev inte så stor eftersom de var så länge sen jag gjorde
de sist.. men nu är jag på G igen.

kom iaf nyss från duschen, och väntar egentligen bara på att linus ska komma
in på msn, ska klassa ut han i lite poker (a) eller hoppas iaf på de.
nåja.
puss så länge!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0