Do hast aine klaine pimel!

Godnatt!
måste börja med att tillägga ett haha för rubriken ;) hoho.
ligger iaf med systers bärbara dator i sängen nu, fyfan va skönt de är!
ska lätt köpa mig en bärbar dator!
eller först ska jag tjata lite på mor min :)

pratade nyss med linus, men medans jag var på skratthumör
var han på sovarhumör, haha!
så jag skratta lite sen fick han sova :)

så nu tänkte jag lägga mig och försöka sova, är inte de minsta trött,
men jag kan ju ge de en chans iaf!
börjar inte förns halv 11 imorgon, så jag har egentligen sovmorgon till 8,
men då skulle tydligen jessica ha hjälp med att ge moa hennes medicin..
så jag kommer förmodligen ändå bli väckt 7 :(
stor ledsen mun på dedära alltså!

nae, nu säger jag godnatt till sverige!
SOVGOTT.
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0