don't walk away..

Hejhallå!
äntligen hemma från skolan.
skulle försöka få igång datorn nere, de är en nätkabel eller något sådant
som inte är ansluten, de är därför de it funkar..
tror ni jag kan hitta den dära nätverkskabeln eller vad de då var?
naae!
utan istället så har jag gjort nå så de börja låta jätte kul från högtalarna
när jag slog på musiken.. haha! fick mig ett litet skratt iaf!
sen vart jag allvarlig igen då jag it fick tillbaka de.. typistk!

jag saknar min användare på den datorn..
visst äre skönt att ligga här i sängen med datorn, men jag vill ha min musik,
och allt som jag har på den dära.. möööh :(
ska försöka be någon smart person hjälpa mig..
får se om jag hittar nån.

tänkte bara ta de lungt nu, hade planerat att inte sova nå..
men hur tror ni känsla är nu när jag redan ligger i sängen
joo, väldigt lockande!_*
hade tänkt fara och sola senare ikväll också, de behövs verkligen nu kan
jag tala om för er!!
vi får se hur de slutar.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0