There's a truth in your eyes saying you'll never leave me

Hallllå!!
ja, nu är jag hemma efter denna dag!
matteprov hade vi dessutom idag, hoppas på att de gick bra (y).

efter skolan så vandrade jag och sara ner till stan, jag skulle upp till syster
för att äta något eftersom jag sedan skulle till frissan.
vi fick oss en pratstund där, riktigt trevligt och välbehövligt?:)

sen iaf efter 3 någongång vandrade vi ner till stan, där min syster även kom,
eftersom hon skulle visa upp sig för frissan!
där började iaf allting, och efter tre timmar och tio minuter av slingning x2
toning och klippning i stolen gäspandes och frysandes, så var jag äntligen klar!
är otroligt nöjd med färgningen, luggen däremot som jag klippte är jag väl
sådär nöjd med :s hade väl egentligen vela behålla min snelugg...
men jag måste väl vänja mig först vid de, så det får en chans, så får jag se sen!

så 20 i 7 vandrade jag upp till VILA för att träffa syster igen och visa reslutatet,
sen kom min andra syster och hämtade mig, eftersom jag hade missat den
sista bussen som gick hem!
och när jag kom hem stod sofiaw och anna och vändade på mig untanför huset,
haha :) trevligt trevligt!

och nu har jag alldeles precis ätit middag, vilket bestod av lövbiff och klyftpotatis,
satt fint i kistan, ska jag tala om för er!

kommer nog it hända så mkt mer ikväll, ska prata med linus såsmåningom,
sen bara försöka vänja mig vid allt hår som jag har i pannan!
puss.


bäst! <3

jossan, sara och jag i lunchen.

frida och jag innan idrott!:)

Före..

i mitten..

resultatet! :)

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag skulle kunna äta upp dig, så söt blev du ;)

2009-09-22 @ 21:18:40
Postat av: din föralltid

Asså jävla sötis, jag blir så jävla avendsjuk. åh<3

2009-09-22 @ 21:19:49
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: sofia

jag ljuger inte :( du passa i lugg, det är bara att välja sig som är det jobbiga. tro mig, jag har också haft hår i pannan.

2009-09-23 @ 08:53:09
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0