du är ett och nr one, det äkta och sanna!

Goodmorgon!
det blev ingen uppdatering imorse, orkade inte starta datorn osv.
gårdagen var somsagt hur bra som helst!
kvällen slutade med sex and the city på tv, innan vi vandrade vidare till
sängen, där jag har sovit som en stock hela natten, sara hade också gjort de,
så de var väl så bra som de bara kunde bli antar jag.
vaknade imorse kvart i 7, men låg kvar till 7.
sen gjorde vi oss klara lite snabbt, och började sedan gå till skolan,
där vi köpte en macka och loka i fiket som frukost.

sen var det dax för en timmar matte, gjordes inte många tal kan jag medela,
fyfan va jobbigt de var.
sen så har vi haft praktisk marknadsföring, ska gå ner till en affär idag
och ställa frågor osv. jag, sara och jossan ska gå, lutar väl åt vila?
men jag vet it, vi får se!
just nu har jag iaf näthandel, ska fortsätta leta svar, gick inge bra sist..
hoppas på bättre resultat nu?
haha.

hejs så länge.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0