du är mitt allt, mitt ljus, du är mitt lyckorus!

hejhej!
kvällen hittils har varit helt underbar!
så otroligt roligt vi har haft jag och brudarna :)
middagen var otroligt god, så de tipsar jag verkligen!
sen åt vi kladdkaka som efterätt, och låg och prata i soffan,
skrattade så magen krampade och luften tog slut.
så de har varit otroligt roligt!

jossan har nyss börjat vandra hemåt, och sara står i duschen..
och jag sitter här och tittar på idol just för tillfället,
och smsar med älsklingen min!<3

får väl se vad som händer resten av kvällen, skulle tro att jag och sara
tar det allmänt lugnt, ser på tv åså, vi börjar ju 10 över 8 imorgon..
så även om vi får sovmorgon imorgon, så måste vi ändå upp rätt tidigt.

ska kika vidare på tv nu,
vi hörs!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0