Hejhallå!
sitter just nu på i datasalen och har info och layout.

skolkortet gick mest troligt rakt åt helvete, det var så de såg ut iaf..
men inte mkt att göra åt de!
le och lossas se glad ut.
jag, sara och jossan tog ett enskilt kort på oss också såkallat kompiskort! :)
kulkul, tror det blir riktigt fint!♥

efteråt hade vi lunch iaf, och när jossan hade haft klart sin sånglektion gick
vi ner till stan för att jag skulle på hemmakväll och på kvantum.
hade tänkt hyra pearl harbor till ihelgen, både jag och linus vill se den!
men tror ni dom ens har öppnat? nepp! irriterad jag blev...
på kvantum fick jag mig iallafall en drickyougarth som får bli min lunch, och
mellanmål.

efter skolan blire ju somsagt lule antar jag, ska ringa han efter jag har slutat åså.
ska bli kul att träffa honom igen, känns som en evighet sen sist, även fast det
bara är 5 dar sen, haha!

nu slutar jag, sen har jag bara engelska, och praktiskt marknadsföring kvar!
längtar.
puss!

Kommentarer
Postat av: frida

du fick ju låna min pearl harbor?

2009-09-25 @ 15:18:33
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0