Every morning I look at you and smile, cause boy you came around and you knocked me down

Godmiddag!
ja, nu är mitt rum verkligen städat!
tamtorkade det först, sen damsög jag som en idiot,
var ute och skrapa av täcket från allt katthår,
eftersom lillan sov med mig inatt, samma med överkastet!
vikit borta allt som inte ska vara i rummet, och ja alltmänt städat!
det behövdes verkligen kan jag säga er.
nu ska jag hålla dörren stängd också, annars kommer alla djur in..
och då blir det så äckligt i rummet igen.
så ska vi se hur länge de tar innan jag får ett städryck igen.

när jag iaf var klar med de så var jag typ död, så nu har jag tagit en tupplur
i soffan i nästan två timmar (a) men det var skönt.

nu tänkte jag baka lite, mammsen fyller ju år på fredag.
så ska bara nå simpelt tror jag, sen ska jag även rengöra alla min smycken,
så dom blir fina igen!
fan va jag är nyttig! hohuihö.

återseende!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0