funny bunny!

Hejhallå!
sitter just nu i datasalen och har just haft lektion..
nu väntar vi bara på att nästa lektion ska börja..
vet inte riktigt vad de är, men vi ska väl antagliegn sitta vid datorerna skulle
jag kunna tänka mig, projekt och företagande vare visst ;p
höhö.

jag och jossan gick nyss till skåpen, fan vilken skrattattack vi fick.
gick runt och prata om en massa roliga grejjer typ;
- se upp för trappan!!
vilken tra-pa-pa-pa...
- se upp för hålet!!
vilket hååååååål?

två balonger var ute och flög, då den ena säger;
- se upp för kaktusen!!
vilken kaktuussssssss...

två älgar satt och basta, och den ena säger;
- fan va varmt de är!!
japp.

HAHA. så jävulskt roligt de var :D 
hade tänkt försöka få gå tidigare så jag hinner med 15,00 bussen!
sen blire hem och fixa och byta om och så innan tobbe kmr och hämtar mig!

nu måst jag fortsätta.
puss! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig med älskling!

2009-09-17 @ 14:45:38
URL: http://sarafr.blogg.se/
Postat av: jokern

två kompisar är påväg till statoil en lördagkväll och då säger den ena: se upp för filip!!!

vilken filip ? BOFFFFFFFFFF:....... höhöhöhöhööhöh roligt:)

2009-09-18 @ 12:52:18

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0