I can't handle myself when you put your hands on me.

Godkväll!
ja, jag tog mig somsagt en powernap, otroligt skönt!
dock höll jag vad jag lovade, jag sov bara 1½ timma :D
rätt stolt över mig själv.
annars har kvällen somvanligt varit lugn,
duschade och torkade håret och nu har jag nyss plattat de,
var så jävla sugen på att ha plattat hår (a) vill typ rakpermanenta..
men då tror jag att jag skulle sakna dom dära jävliga lockarna! :)
haha.

hade iaf tänkt ringa linus snart, ska ev. dit imorgon efter skolan!
dessutom har vi klassens dag efter lunch imorgon, och vi skulle tydligen ha
med och fika och sådana onyttigheter.. tror ni vi har nå fika hemma? naae.
hah, lika bra de kanske. får se om jag ork ta med mig nå :)

nåja, telefonen nu hade jag tänkt.
pouss och sovgott på er senare!



/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0