I forgot to say out loud How beautiful you really are to me

Godmorgon!
jag har då iaf lyckats försova mig, bra gjort julia!
vaknade kvart över 7, och min buss går där kring halv...
men jag tog de lugnt, fixade mig bara lite, orkar verkligen inte!
men nu får jag ju iaf skjuts till skolan, de är ju ett + i de hela.

vi har somsagt redovisning idag i öjebyn, svensbyn och phb!
och min grupp har då i sensbyliden.
sen efter lunch så far vi till phb, och när gruppen har redovisat där,
så ska vi få fara och bada! ;D
fiint!

just nu sitter jag och spelar poker med linus på msn,
men tyvärr ser det ut som att han kommer vinna....
typiskt!

nåja, ska spela klart, sen göra mig klar!
vi hörs.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0