I forgot to say out loud How beautiful you really are to me

Godmorgon på er!
somnade inte förns kring 1, men ack så värt de var att vara vaken tills dess!
sen har vi ju ändå lite sovmorgon idag.
min buss går halv 9, orkade verkligen inte ta den som går 9,
för då äre jävlat proppfullt. så då stiger jag hellre upp en halvtimma tidigare.

nåja, onsdagar är jobbiga och tråkiga.
har bara vanliga lektioner på för-middagen dvs.
engelska - svenska - mentors - matte..
dock har vi estetisk verksamhet, drama på eftermiddagen.
de är ju då ändå lite kul!
dessvärre går vi till 4, eller ibland får vi sluta tidigare
så jag hoppas att vi får göra de.

efter skolan far nog jag och sara och handlar lite mat och grejjer.
uppdatering kommer väl från min systers otroligt sega dator ;)
haha.

vä hojres!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0