I found you in the daylight and kissed you in the moonlight

Godmorgon!
sovit som en stock hela natten fram till halv 12, otroligt skönt!
tanken var att jag skulle ringa och väcka linus när jag vaknade,
men han vakna it av de, så jag gör väl ett nytt försök på ett tag :)

har rensat och hållt på lite med bilderna från igår,
så jag lägger väl upp dom, så får jossans komma senare :D


söt jossan :D

älsklingssara :)

julia och cornelia!:D

johanna, frida och alexandra! :D

sara och jag! =)

bruuuudar :D<3

finafrida :D

jag och ekorren ;)<3

jossan och hennes jonte! :) supersöta tsm!!

jag, sara och jossan!<33

kuligt värre! ;)





puss på älskling!:)


nu ska jag försöka ringa och väcka honom igen!
puss.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bilder gillar vi! :D Jag snor några babe ;)

2009-09-05 @ 12:58:10
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: nalle

haha cornelia :) <3

2009-09-08 @ 15:42:42
URL: http://nallelie.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0