I just can't, I just can't ignore this feeling

Hejhallå!
det blir inge lule för mig del idag..
helvetes jävla skit :(
nae, men en kompis frågade linus ifall han ville fara ut och köra
fiddy någonstans, så han kunde som it bestäma sig först.
men sen blev det iaf att han for dit, jag finns ju lixom kvar!
men jag hade sett framemot att få träffa honom (a)
fast åandra sidan så kändes de bra att han valde de han ville,
dedära lät typ fel... men ni fattar alla vad jag menar :)

får se vad som händer ikv då..
kanske är med sofiaw, hon skulle iaf höra av sig senare.
så får vi väl se om de har kommit upp nå annat tillsdess eller så.
annars blire nog bara film framför datorn..
och sakna min linus.
nåja, slut tjatat.
vi hörs.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0