I just want one minute mor with you!

Goddag!
har svenska just för tillfället, novell skrivning står i centrum även idag!
och den ska dessutom bli klar idag också, och jag vet inte hur mitt slut ska vara..
knepigt, måste klura ut de.
är dessutom hungrig som en varg, och då blire jobbigt att koncentrera sig.
DAMN, vad allt blev jobbigt ;p

slutar iaf 14,40 idag, och min buss går 15,00 och då tar jag den direkt till
linus! :) blir fintfint!
vi ska dessutom på bio ikväll med några andra, hoppas på att filmen är bra,
inte för att jag vet vilken vi ska se men.. haha!
de mesta brukar bli bra! :)

nae, om jag ska börja skriva lite på novellen, så den blir klar i tid!
vi hörs.
puss! 



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0