I just want one minute more with you

Godnatt.
ja nu sitter mammsen och glenn i planet påväg till kreta.. jag var sugen på
att följa minsann!
vi tog oss en fika iaf på kallax, sitter alltid fint.
sen så kom josse och fredde, fredde var då de brunaste jag har sett på länge.
typ brunsvart helt seriöst.. ojoj!

sen så sa vi hejdå till dom andra resenärerna och började våran färd hemmåt,
och otroligt nog så somnade jag inte i bilen, men ack så nära jag var ;P haha.
dom släppte iaf av mig på e4 för att jessica skulle skjutsa in dom andra till
stan, så jag började vandra hemmåt, och när jag hade kommit en liten bit
så insåg jag att jag inte hade någon nyckel...så fruktansvärt lyckat!

men linus ringde och var social med mig hela tiden, vilket var 1
timma typ, kändes iaf som typ 2 veckor.. min hand var typ ihjäl frusen.
satan va kallt de är ute nu på kvällarna.

nu är klockan iaf hög tid att sova, klockan är ställd på 05,54 som vanligt!
vi hörs imorgon bitti.
puss på er!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0