I lived my life with me, myself and I, forgot what was right

Goodkväll!
kvällen har it varit så händelserik, har mest bara suttit här.
jag och tobbe satt och spelade röj-flaggor på msn ett tag också,
och resultatet slutade 6-1 till mig ;) hoho.

däremot kom jag nyss från statoil, var fan tvungen fara och köpa godis (A)
inte för att jag egnetligen var så sugen på de..
men jag ska väl sitta här och se film resten av kvällen antar jag,
och då kan de ju vara bra att ha någonting att smaska på!
så de kommer nog bli min kväll,
linus skulle ringa också! han lovade att han it skulle köra ihjäl sig,
så jag kmr förmodligen vänta ett samtal ;) haha.

nåja, ska kika vilken film jag ska se.
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0