I miss you, I Want you tonight.

hallå!
äääntligen hemma med ett stort Ä!
skolan var verkligen seg.
sista lektionen som var projekt och företagande gick dock lite snabbare,
skrev ut 30st ankätundersökningar, som ska bli underskrivna av olika människor,
så då gick vi ner på stan åså!

sen vandrade jag och sara lite snabbt där, innan vi gick ner till busstationen
och väntade på bussarna!
och ja, nu somsagt är jag äntligen hemma!
otroligt skönt.

jag ska göra tacotårta ikväll dessutom, är ju hur gott som hellst!
men de blir nog inte förns kring 7, så nu sitter jag och äter lite mellanmål,
för jag höll bokstavligentalat på att hungra ihjäl.
haha!

Ikväll kommer förssten mamma och glenn hem :D:D
så syster ska fara och hämta dom kring halv 11, men jag ska dock stanna hemma.
annars kommer jag aldrig i säng :) haha!
ska bli kul att träffa dom!
förmodligen brunare än brunast är dom också, typiskt!

nae, nu ska jag äta upp de hära, sen mysa lite i soffan hade jag tänkt.
puss!


vi hade allmänt kul på matten!

mustach sara! ;)

^○^

börjar vänja mig vid frisyren nu! :D

HAHA, söt mormor ;)

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0