I shouldn't look so hard For the things that make me happy

Godmorgon!
ja, gårkvällen var ju jätte fin!
var riktigt roligt att träffa dom två solbrända människorna.
efterlängtat!
även fast jag och jessica satt och vänta på kallax i 40 minuter..
men sen kom dom ju så.
så då bare av hem, hade mkt att berätta för mamma min, och jag tror inte
jag är klar än (a)
får väl se när fortsättningen följer!

sen släppte dom av mig på statoil, så ringde jag och väckte linus, åsså valde
vi 5 stycken filmer som jag hyrde och ska ta med mig idag.
åker nämligen dit direkt efter skolan skulle jag tro, som förra fredagen!:)
får se vad vi hittar på!

nåja, nu på morgonen har vi projekt och företagande, sen tror jag bara att
vi har nån lektion till, och 9,50 ska vi ta skolfoto...
ingen större hit direkt!
nå kläder hitta jag inte igår heller, så de får bli nå simpelt! :>

nu måst jag gå och packa sen borsta tänderna!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0