I told you wherever you'll be, you will find love just wait and see

Hej!
hemma efter en underbar kväll med tjejjerna.
började somsagt med middag på Golden dragon, super gott!
sen vandrade vi vidare till jossan, där hennes pojkvän väntade med en
fin eld och allt! haha.
sen hela kvällen har vi bara druckit, skrattat, och ja haft allmänt roligt! :D
även fast det har varit endel mindre muntra stunder ibland..
men de hör till :)
jag har iaf haft otroligt roligt hela kvällen, ett måste att göras om!

har pratat med linus nu för ett tag sen, stackarn skulle sova men var
fortfarande full ;) haha!
ska dit imorgon, som att jag längtar efter min pojke!

nu ska jag däremot börja hoppa mot sängen, är trött som en geT.
bilder kommer en annan dag, måste rensa mina, sen väntar jag på dom som
jossan har tagit med systemkameran - mycket bättre bilder!
så ni får vänta med att kika :D
vi hörs imorgon!
puss.

Linus Skoglund, jag älskar dig högst på jorden! <3


kvällens så-såg-jag-ut!


/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

babe <3

2009-09-05 @ 13:23:59
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0