I want to take this time out to apologize for things that I've done

Hallådär!
nu är jag hemma från luleå!
tittade på jackan som jag ville ha från statium, och jag blir lika kär varje
gång, de blir nog fan en sån jacka!! :)
sen när jag var på stadium påväg upp för rulltrappan så kommer linus och
hans pappa efter mig, kul att träffa dom bara sådär! haha.
linus köpte skor och sen for dom vidare, lika så gjorde jag,
vandrade runt överallt, och hittade alldeles för mkt jag ville ha!
men nu kommer jag snåla somfan fram tills på tisdag, klippningen och färgningen
kommer gå på mellan 1100-1800.. suck!! ska man vara fin får man lida pin!
hoho.

sen när jag hade gått klart så kom linus och dom och hämta mig inne i stan,
så åkte vi hem till dom och såg lite film och väntade på middag,
sen käka vi och fortsatte se film, den var typ bra. dock kommer jag it ihåg
vad den heter..
jaja, sen gick vi ut ett tag med dom andra pojkarna.
och sen for jag och linus till busshållsplatsen, åsså tog jag 20,10 bussen hem!

där på bussen i rosvik hoppa även Josse på, så jag fick sällskap sista biten
hem, annars var jag själv i hela bussen (a) haha!
min mun gick i ett kan jag säga!

nu ska jag gå och ta bort sminket sen bara mysa på järnet!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0