im lost in your eyes

Godmorgon!
blev ingen uppdatering imorse, orkade bara helt enkelt inte..
spelade somsagt poker med linus igårkväll, de är typ roligt att spela!
dock blev jag utklassad rätt så stort, men en gång vann jag faktiskt överlägset!
haha, ni må tro att jag blev nöjd ;)
sen låg vi och prata till halv 1 typ, och efter de somnade jag ganska bums.

info och layout nu somsagt, har bara fyra lektioner idag, så jag slutar 11,40 :D
ska it fara på idrotten, måste in till lule och kolla på nån present
till min styster som fyller år på torsdag, och jag hittar ingenting i piteå!
sen kanske det finns en anledning att jag vill träffa linus också ;) haha!
men först och främst present, sen ska jag kika lite på vinterjackan jag vill ha
också!

så de är de, får se senare vilken buss åallt jag tar.
nu ska jag ta reda på vad vi ska göra, sen försöka göra de :)
på återseende.
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0