I'm so confused, but I don't no why.

Godkväll!
har mest tagit de lugnt hela kvällen, småpackat lite för imorgon.
då ska nämligen jag och sara sova i min systers lägenhet inne i stan!
göra middag, se film och umgås med varandra och jossan!
kommer bli jätte mysigt tror jag.
sen så får vi ju ändå en liten sovmorgon eftesom det tar 10 minuter till
skolan..
så de är ju helt underbart :D

det är ungefär vad jag har gjort, har även haft en litet samtal med linus :)
och ett längre med sara själv!

nu tänkte jag snart gå upp och kanske fortsätta packa lite så allt är klart
imorgon, sen lägga mig i sängen för att se tv, och kanske få ett samtal
av linus igen? skulle inte sitta fel!:>

nåja, ska kila vidare.
vi hörs imorgon bitti!
pusss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0