I'm so happy when I see, that you are smiling back at me.

Hejhej!
då var jag hemma från luleå.
vi for ut med grunk och mötte upp jonathan, sen for vi omkring med mopparna,
och gjorde iiingenting typ :p haha.
sen for jag och linus tillbaka till han åsså har vi mest sett film åså, myst på ;)
sen tog jag 17,15 bussen hem, och somnade naturligtvis där..
missade dessutom min hållplats, så jag vakna uti kyrkan..
så då blev det bara att gå hem därifrån.. onödigt as hell!

har just käkat middag och håller på att pyssla med sthlm bilderna,
resten kommer säkert upp ikv eller nå..

frida kommer föressten hem på en vecka, satan va jag har saknat henne!
en hel månad i thailand.. som att hon kommer vara brun!
ska bli kul att träffa henne igen :D

ska fortsätta med bilderna nu.
puss.




<3

/j.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Men DUDUDU är de! ;)

2009-09-01 @ 19:03:03
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0