It's one in a million The chances of feeling the way we do

tjaaaah!
har just ätit middag som bestod av just tacotårta!
var lika gott som sist, och det tyckte även jessica och tobbe (Y)
så, de kunde ju it bli så mkt bättre!

jag har hunnit sova i timma också... det är ganska illa egentligen.
men de är så det kan vara ibland!
däremot har jag ändrat mig, jag tror jag ska följa med till kallax senare ikväll!
tyckte nästan att de lät som att mamma ville att jag skulle komma..

nu däremot ska jag hoppa in i duschen, och förmodligen lindrar mitt jävla
kliande lite grann desto fler gånger jag tvättar håret!
iaf hoppas jag de :p

nåja,
tjing så länge!








Från cypern förra året, vill utomlands jävlat nu! :D

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0