Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.

Godkväll!
har varit en otroligt tråkig kväll ikväll ska jag fan medge.
gjorde mig en snabb middag, sen har jag bara suttit här egentligen,
vandrat lite hit och dit i huset, men det har alltid slutat på den hära stolen!
daff ringde också, typ länge sen jag hörde ngt från han, förutom i fredags.
men då hörde jag inte vad han sa typ! haha.

söthjärtat ringer nog snart också, han skulle bara duscha :)
så då blire väl att prata med han resten av kvällen eller nå skulle jag tro.

blir ingen skola för mig imorgon föressten, så otroligt skönt!
vi får komp-ledigt från dom tre första lektionerna med berit och lena,
sen så har vi bara matte och idrott kvar, och jag ska ändå till tandläkaren
då idrotten är, så den hade jag ändå missat.
så jag tyckte det kändes smått onödigt att fara till skolan för en lektion,
+ att jag ligger före planeringen där, så de gör ingenting att jag it är där!
så det blir en skön dag hemma istället, har ev. tänkt fara till porsnäs en sväng,
och hälsa på lite där, vill bara it fara själv.. och hittar ingen som kan följa..
typiskt!

nae, nu ska jag vänta på telefonen!
vi hörs.
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0